Dagboken #4 – Tja…

Dagboken #4 - Tja...

Jeg ser ikke like lyst på det som jeg gjorde i går, ettersom jeg endte opp med 34% proteiner. Det virker som det er en ukjent mekanisme som gjør at om jeg er i underskudd på proteiner en dag, så skal jeg ta det igjen dagen etter. Det er verken hensiktsmessig eller gunstig å døtte i seg så mye proteiner, når man ikke trener(forbanna korona som er skyld i det), men det er ikke bare svart. Karbohydratene er utnyttet til det ytterste, og de kommer i stor grad fra brokkolien, så gir prov på at dette vil fungere i det lange løp.

Hva har jeg spist i dag?

Frokost:
Kremet brokkolisuppe med ihjelkokt kylling (pulled chicken)

Lunsj:
Kremet brokkolisuppe med ihjelkokt kylling (pulled chicken)

Middag:
750 gram grillede kyllinglår med cheddar og pimiento dip

Dette ga 249 gram fett, 302 gram proteiner, og 27 gram karbohydrater, som utgjør totalt 3463 kalorier, noe som gir følgende visualisering.

Dette er hva jeg har spist i dag, målt i prosent av de ulike næringsgruppene. Målet er at jeg skal spise 71% fett, 25% proteiner og 4% karbohydrater per dag. I gram så utgjør det 224 gram fett, 178 gram proteiner og 28 gram karbohydrater

Faktiske kalorier er hvor mange kalorier jeg faktisk har spist i dag, mens planlagte kalorier er målet for hvor mange kalorier jeg skal spise hver dag.