Kostholdsoppdatering – oppsamlingsheat #4

Kostholdsoppdatering - oppsamlingsheat #4

Dette har vært en snodig uke hvor jeg bestemte meg for at jeg skulle prøve å spise rundt 2000 kalorier per dag, uten å bry meg veldig om kjøkkenvekta. Det har gått aldeles strålende, men jeg tappa blod på torsdag. Frem til torsdag, så føltes det som kiloene omtrent rant av kroppen. Etter det, så har jeg ikke fungert like godt, men har klart å få gått litt som forberedning til at treningssenteret åpner igjen i morgen.

Mandag 8.juni 2020

Lunsj:
Stekte pølser med ketchup og sennep
Middag:
Ytrefilet av storfe med smørkokte grønnsaker(stangselleri, reddik, oliven)

Tirsdag 9.juni 2020

Lunsj:
Atkins Chocolate Peanut Caramel Bar
Middag:
Gratinert blomkål med kjøttdeig og grønn paprika

Onsdag 10.juni 2020

Lunsj:
Atkins Chocolate Peanut Caramel Bar
Middag:
Nakkekoteletter med blomkål og soppstuing

Torsdag 11.juni 2020

Lunsj:
Gratinert soppstuing, med oliven og tomater (ikke kjempegodt…)
Middag:
Kylling med dip

Fredag 12.juni 2020

Lunsj:
Grillribbe med paprika og ostesaus
Middag:
Kylling- og svinegryte med blomkål paprika og stangselleri

Lørdag 13.juni 2020

Lunsj:
Kylling- og svinegryte med blomkål paprika og stangselleri
Middag:
Ovnsstekt torsk med bacon og blomkål

Veiedag 14.juni 2020 (søndag)

Vektnåla stoppet på 222.0 kg i dag, hvilket tilsier at jeg har gått ned 2.1 kg de siste 7 dager. Med omtrent lik mat som jeg har spist denne uken, samt med tanke på at treningssenteret åpner i morgen, så satser jeg på at jeg når den første milepælen på dette slankeeventyret, ved at jeg kommer meg under 220 kg kommende uke.

Måltid:
Gratinert brokkoli med kjøttdeig

Oppsummering av de siste dagers matinntak

I gjennomsnitt har jeg de siste 7 dager spist 16.6 gram karbohydrater, 154.9 gram proteiner og 139.8 gram fett, hvilket utgjør 1981 kalorier. Ut fra tesen om at man går ned 1 kg per 7000 kalorier og at jeg trenger 3875 kalorier for å verken gå opp eller ned i vekt, så jeg har på de siste 7 dager hatt et kaloriunderskudd på 12 254 kalorier, hvilket utgjør ca. 1.75 kg i vektnedgang. Når vekten viser 2.1 kg i nedgang, så er denne forskjellen sannsynligvis bare tilfeldigheter ift. vann.