Mat og trening – Lørdag 18.07.2020

Mat og trening - Lørdag 18.07.2020

WÆÆÆ! Jeg har spist for lite mat og jeg har ingen andre enn meg selv å skylde på. De siste 4 ukene har jeg stagnert fordi jeg har fått i meg for lite mat, noe som jeg slett ikke skjønte før kroppen begynte å holde på vannet. Det kommer et innlegg om dette senere i dag eller i morgen.

Mat?

Den første dagen med riktige mengder mat og jeg klarte nesten å spise nok mat, men dette kjennes ut som for mye mat…

Lunsj:
Lavkarboloff med pålegg (kokt egg, Jarlsberg, majones og smør)
Middag:
Kjøttdeig og blomkål med hvitløksmix
Kveldsmat:
Lavkarboloff med pålegg (Cheddar, Jarlsberg, smør, salami og Selbu Blå)

Trening?

Ser ut til at jeg har gjort det til fast opplegg med langkjøring på mølla på lørdags-/søndagstreningen og etter denne timen på mølla, så var det ingenting igjen i kroppen. Jeg hadde tenkt til å gå 20 minutter til på 2.7 mets, men jeg var helt tom. Når jeg forsøkte på å gå mer, så merket jeg at jeg var skikkelig kvalm, og kroppen var ikke på G. Dette vedvarte til jeg kom hjem og fikk i meg noe mat. Dvs, jeg var sliten og kroppen var tom for drivstoff, så da må jeg være sånn rimelig fornøyd med at jeg klarte å ta meg slik ut. Jeg kommer dog til å gå på 2.7 mets søndag om en uke for å se om jeg klarer å gå så mye lenger med lavere intensitet at det har noe for seg. Dette fordi målet er at jeg komme meg dit at jeg kan gå på mølla sammenhengende i 2 timer, for da vil jeg forhåpentligvis begynne å kunne stole på meg selv igjen ift. å kunne gå ute i vår flotte natur!

Trening:
Tredemølle – 10 minutter – 3.0 mets – forbrente kalorier: ca 115 kalorier
Tredemølle – 18 minutter – 3.2 mets – forbrente kalorier: ca 220 kalorier
Tredemølle – 19 minutter – 3.0 mets – forbrente kalorier: ca 220 kalorier
Tredemølle – 18 minutter – 3.2 mets – forbrente kalorier: ca 220 kalorier