Mat og trening – Onsdag 22.07.2020

Mat og trening

Mat?

Lunsj:
Brisk knekkebrød med pålegg(agurk, Jarlsberg, salami og smør)
Middag:
Salat med agurk, tomat, vårløk, jarlsberg og oliven
Kveldsmat:
Kyllingfilet med resten av salaten fra tidligere i dag

Trening?

I dag sto det litt vondt i sjela på menyen. Hva skjer når jeg prøve å presse meg på litt høyere puls? Oppvarming og nedtrapping som vanlig med hhv. 10 min og 5 min på 3.1 mets, deretter stigningsløp i 3 set. De to første settene gikk overraskende greit, mens på det siste så måtte jeg avslutte på nest øverste trinn, for det var ikke mer pust igjen. Avsluttet med noen nedtrekk siden hånda ikke var helt forferdelig i dag, men jeg er møkklei av det begynner å gjøre “driiiitvondt” etter noen få løft. Når skal dette gi seg? Må få tak i en støtteskinne en dag snart.

Trening:
Tredemølle – 15 minutter – 3.1 mets – forbrente kalorier: ca 175 kalorier
Tredemølle – 7.5 minutter – 3.6 mets – forbrente kalorier: ca 100 kalorier
Tredemølle – 10 minutter – 4.3 mets – forbrente kalorier: ca 160 kalorier
Tredemølle – 7 minutter – 5.0 mets – forbrente kalorier: ca 130 kalorier
Tredemølle – 4 minutter – 5.6 mets – forbrente kalorier: ca 85 kalorier
Nedtrekk – 2×12 – 40 kg
Nedtrekk – 2×12 – 35 kg