Mat og trening – Søndag 12.07.2020

Mat og trening

En humpete uke er ferdig og jeg setter bare en strek over hele greia. Det er bare å si, denne uken ble det feil på feil på feil, noe som har resultert i at vekten har krøpet over 220 kg igjen(GRRRRR….). Det er dog mesteparten vann, så de slipper vel igjen utover i kommende uke, men kjipt for det.

Mat?

En litt håpløs start på dagen hvor jeg var sur fordi vekten var helt “feil”, noe som gjorde at det ble totalt sett altfor mye kalorier i dag.

Lunsj:
En god blanding med salat og (MYE) ost
Middag:
Kyllinggryte med blomkål og sjampinjong, med cajunkrydder

Trening?

Nok en dag med kun tredemølle grunnet at hånden var særdeles vond i går. Jeg må vel vurdere å ta en tur til lege for å finne ut hva dette er for noe. Men uansett, det var tid for intervaller i dag, og det medfører at det er litt knotete å være nøyaktig med mets, fordi det ble så himla mange ulike mets å forholde seg til, så jeg er ikke 100% sikker på at det blir korrekt, ettersom jeg ikke noterte hvor mye motstand det var hver runde, så dette blir fritt etter hukommelsen, men jeg er dog sikker på at tallene er mindre enn realiteten. (Settene var forøvrig 2×12(5,5,2) minutter intervall, 10(5,2.5,2.5) minutter intervall samt 10 minutter rolig gange til slutt, )

Trening:
Tredemølle – 15 minutter – 3.1 mets – forbrente kalorier: ca 180 kalorier
Tredemølle – 10 minutter – 3.4 mets – forbrente kalorier: ca 130 kalorier
Tredemølle – 10 minutter – 3.0 mets – forbrente kalorier: ca 110 kalorier
Tredemølle – 5 minutter – 3.7 mets – forbrente kalorier: ca 65 kalorier
Tredemølle – 4 minutter – 4.1 mets – forbrente kalorier: ca 65 kalorier