Mat og trening – Søndag 26.07.2020

Mat og trening

Det har virkelig ikke vært spesielt fett siden forrige trening. På fredag pushet jeg virkelig grensene på mølla og at det ville få så seriøse konsekvenser trodde jeg virkelig ikke. Men jeg kan i det minste krysse av et par punkter på bucketlisten min, selv om jeg må si at jeg ikke ante at jeg hadde dette på listen.

  • FÅ DIARE ETTER TRENING
  • VÆRE KVALM I 48 TIMER ETTER FORRIGE TRENING

Nå har jeg lært at det er ikke uvanlig å få litt løs mage etter man har løpt maraton, men jeg trodde det var langt fra det jeg holdt på med til å løpe over 4 mil, men tydeligvis ikke.

Mat?

Lunsj:
Brisk knekkebrød med pålegg
Middag:
Torsk med brokkolipure (nytt forsøk på å lage verdens beste brokkolipure)
Snacks:
72 gram hasselnøttkjerner

Trening?

Bestemte meg før jeg dro på trening at jeg skulle gå på under 600 kalorier i dag, grunnet at jeg fremdeles ikke har hentet meg helt inn igjen etter fredagens økt. Det gjorde jeg med glans hvor jeg klokken inn ca. 585 kalorier på mølla. Så skulle jeg også forsøke med med lette vekter, for å se hvordan hånda reagerer, ettersom jeg fikk kjøpt en vidunderkrem etter sist trening(som forøvrig kostet skjorta og litt til), av massør Aline Erichsen ved Vestby Massasje. Og seriøst, denne kremen kunne jeg ha skrevet et så langt innlegg om, slik at jeg aldri ville kunne klare å påstå at jeg ikke er en rosablogger, men det avstår jeg, ihvertfall foreløpig. Men har du vondt noe sted, så svelg prislappen, for dette slår tigerbalsam og agrosan langt ned i buksene. Noen dager til, så håper jeg at jeg er helt helbredet for trening igjen.

Men jeg var ikke helbredet i dag, 20 kg med brystpress gikk smertefritt, mens 25 kg gjorde ikke det. Det er uansett bedre enn hva det var tidligere i uken, for da klarte jeg nemlig ikke å ta i apparatet i det hele tatt, uten at det gjorde vondt.

Trening:
Tredemølle – 15 minutter – 3.1 mets – forbrente kalorier: ca 175 kalorier
Tredemølle – 25 minutter – 3.6 mets – forbrente kalorier: ca 340 kalorier
Tredemølle – 5 minutter – 3.8 mets – forbrente kalorier: ca 70 kalorier
Brystpress – 1×12 – 20 kg
Brystpress – 1×12 – 25 kg