Mat og trening – Onsdag 24.06.2020

Mat og trening

Gårsdagen var ikke strømlinjeformet, men jeg var på shopping for første gang på over 1 år. Jeg har hatt liten lyst til å kjøpe noe særlig mer klær som kan passe denne kroppen, men grunnet en begravelse til en kompis om en drøy time, så måtte jeg finne noe klær som kunne passe til den anledningen. Ikke helt fornøyd, for Dressmann XL hadde ikke stor nok dressbukse til meg, så da ble det en shorts, en t-skjorte (i størrelse 7xl, ned 2 størrelser siden 25.mars) samt nye sko i størrelse 50.5. Jeg tror flytebryggene var ferdigvokste for ganske mange år siden, så det er nok skoprodusentene som over tid gjør skoene sine mindre.

Hva fant veien ned i magesekken i går?

Håpløs dag. Jeg var ikke spesielt sulten, så jeg dro på shopping uten å ha spist noe. Det er aldri smart… Så jeg endte opp med en kylling på Meny, som ble fortært med hud(skinn) og hår. Det er forsåvidt ikke så galt det, men jeg fortsatte med pølser og en dip jeg lager, og avsluttet det hele med en Atkins bar. Totalen ble såpass drøy, at jeg var nødt til å justere inn hva jeg skal spise resten av uken. I tillegg så var det absolutt ingen grønnsaker, altså bare “tomme” karbohydrater i tillegg til for mye fett og for lite proteiner. Ikke slik jeg skal spise, på noen som helst måte.

Lunsj:
1 hel kylling
Middag:
240 gram pølser med dip
Snack:
Atkins Chocolate Peanut Caramel Bar

Trening?

Herregud. Dette var lavmål. Jeg var fullstendig gåen etter 16 minutter på mølla, og når jeg begynte på styrkebiten, så var det ingen pulver der heller. All inspirasjon og lyst forsvant, så det ble en kort og dårlig økt i dag, men tross alt, det ble en økt! Noe av årsaken, som jeg nok ikke forsto i går, var nok shoppingen. 2 timer på kjøpesenter med å se høyt og lavt, medførte at jeg ikke kan huske sist jeg var så støl som jeg er i dag. Totalen er nok derfor bedre enn hva jeg trodde i går, men den største årsaken til hvorfor økten ble så dårlig kan nok tilskrives det håpløse kostholdet jeg førte i går.

Trening:
Tredemølle – 16 minutter – 3.1 mets- forbrente kalorier: ca 190 kalorier
Brystpress – 3×12 – 35 kg